1. Czy muszę zakładać konto, żeby złożyć zamówienie?
Nie, rejestracja nie jest konieczna, możliwy jest jednorazowy zakup. Dzięki rejestracji Klient może wysłać przesyłkę na adres odbiorcy, różniący się od adresu zamawiającego. Przy kolejnych zamówieniach nie ma konieczności uzupełniania wszystkich danych, ponieważ część z nich jest już zachowana w systemie. W każdej chwili Klient ma możliwość wglądu do złożonych zamówień, swoich danych, aktualnych statusów zamówień.
2. Jak założyć konto?
W prawym górnym rogu strony kliknij „zaloguj". Następnie wybierz opcję: "Nie masz konta? Zarejestruj się" Wypełnij wszystkie wymagane do rejestracji pola. Zapoznaj się z regulaminem, zaakceptuj go i kliknij w przycisk „zarejestruj się”. Po założeniu konta zostaniesz automatycznie przekierowany do swojego konta Klienta, w którym będziesz miał dostęp do historii zamówień, zwrotów, reklamacji oraz będziesz mógł edytować dane osobowe.
3. Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym masha?
-
Wyszukaj interesujący Cię towar, zaznacz odpowiedni rozmiar oraz kolor i dodaj go do koszyka.
-
Po przejściu do koszyka (symbol koszyka znajduje się w prawym, górnym rogu strony) masz pełny wgląd w towary, które się w nim znajdują.
-
Po dodaniu wszystkich produktów skorzystaj z przycisku „przejdź dalej”. Zostaniesz przekierowany do strony logowania. Na tym etapie możesz się zalogować do swojego konta bądź założyć nowe. Jeśli chcesz zrobić u nas zakupy po raz pierwszy, zarejestruj się przy użyciu swojego adresu e-mail i odpowiedniego, ustalonego prze Ciebie, hasła.
-
Wybierz formę płatności i sposób dostawy. Jeśli jesteś zdecydowana / zdecydowany, zaakceptuj regulamin i zatwierdź swoje zamówienie.
4. Problem z zalogowaniem się w sklepie. Co mam zrobić?
Jeśli jesteś już naszym klientem, podaj swój login / adres e-mail oraz hasło. Jeśli nie pamiętasz hasła, wpisz swój e-mail i kliknij opcję „przypomnij hasło”. Na wskazany adres e-mail otrzymasz tymczasowy link do zmiany hasła.
5. Od kiedy mogę śledzić moją przesyłkę?
Możliwość śledzenia przesyłki jest aktywna od momentu przekazania przesyłki firmie kurierskiej.
6. Moja paczka jest uszkodzona. Co w takim przypadku?
Przed odbiorem przesyłki sprawdź dokładnie, czy jej opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane, a waga odpowiada temu, co znajduje się na liście przewozowym. Jeżeli obawiasz się, że przesyłka mogła zostać otwarta, pamiętaj, aby przy odbiorze spisać stosowny raport w obecności osoby, która ją doręczyła. Pamiętaj, aby o każdej takiej sytuacji niezwłocznie poinformować sklep.
7. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Oczywiście, należy jednak pamiętać, że przyjmujemy zamówienia wyłącznie od Klientów zarejestrowanych. Dlatego należy pamiętać o wcześniejszym założeniu konta na naszej stronie internetowej.
8. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 5 do 7 dni roboczych (w okres ten nie są wliczane soboty, niedziele oraz święta). Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie, przygotowanie paczki oraz jej dostawę. Gdy przygotujemy Twoją paczkę do wysyłki, powiadomimy Cię o tym w e-mailu.
JEŚLI NADAL NIE ZNALEŹLI PAŃSTWO ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE, PROSIMY O KONTAKT
696941313